torsdag den 10. april 2014

Hvordan kommer jeg i gang med at skrive min bog?

Hvordan kommer jeg i gang med at skrive en bog?
Måske sidder du med en meget stærk trang til at skrive en bog. Du ved, at du vil. Du brænder for det. Men alligevel kan du ikke starte. Projektet virker forvirrende og uoverskueligt:
Hvad gør man først? Hvad dernæst? Skal man have en synopsis? Hvornår skal man i det hele taget skrive? Hvor meget ad gangen?

Fortvivl ikke. Mange har haft det som dig.

Og jeg har en 17-trins-raket til dig, som får dig i gang - og får dig til at fortsætte.
Du kan se den i fanerne ovenfor.
Eller du kan klikke ind på den her.

Har du brug for yderligere hjælp til at finde dine emner, din passion og din helt egen forfatterstemme, så har jeg en overskuelig e-bog til dig her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar