tirsdag den 29. april 2014

Da jeg sparkede svigermor ud af erotikken. Eller: Hvordan skriver man erotisk?

Hvordan skriver man god erotisk litteratur - eller bare god erotik?
"Det vigtige er sandskornet, som man brygger historierne på. Skal man skrive spændende erotik, skal der være et udgangspunkt af nydelse og opdagelyst.
Og skal man skrive overbevisende erotik, skal man ikke skrive durk imod sin egen ballast på det område.
Jeg indså, at jeg hidtil havde skrevet under hensyntagen til den universelle snerpede ”svigermor” bag min skulder. Men skammen og ubehaget var ikke en del af mig, og jeg besluttede at kaste mig ud i det hele og lade svigermor sejle sin egen sø, alene med sin løftede pegefinger."

Ovenstående er uddrag af en artikel om mine erfaringer med at skrive erotik. Den er lagt ud som gratis-ressource til dig, kære læser. Inspiration til den forfatter, der spørger sig selv: Hvordan skriver man god erotik? Kig ind under gratisfanen øverst - eller klik her - og læs hele artiklen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar